T O P
Casper_Von_Ghoul

He said “not now” and “be friends for now”. That’s a win because the implication is that he feels he lacks the proper time to care for a GF thus keeping her as a friend till he can.


Zealousideal-Buyer-7

wish more people implement this irl instead of "rushing" things


Deus_Ultima

Like me and my GF who went through 2 years of "courtship" lmfao well, least I can proudly say we've been together for well over a decade now, courtship not included.


damodread

I had two colleagues at my old job that kept flirting for like 3 years. Everyone was joking that the day they would stop to be coworkers, they would dump their respective girlfriend/boyfriend and get together... Well, that's pretty much what they did, give or take a month or two.


Deus_Ultima

Damn, pity about their exes, though.


Zealousideal-Buyer-7

yall married yet since it been over a decade?


Deus_Ultima

Planning to. We're only 25, so it might be a bit longer down the line. Need stable finances and whatnot.


Zealousideal-Buyer-7

well i wish the best for yall gonna need all the help you gonna get down the road


Deus_Ultima

Thanks! Hopefully I don't do something incredibly stupid somewhere along the line lmao


Qprime0

My wife and I have a similar history to our relationship. We got married about 7 years ago and have been in each others orbit for nearly 15. Getting married was almost a formality in all honesty. Yeah it's a big party and all that, and you combined your credit scores afterwards, but there really aren't any financial burdens that come along with getting it done and over with. We're waiting for financial stability before we have KIDS, however.


Deus_Ultima

Yep, but the customs here kinda differs, I'd rather not have both our parents have any complaints about our union, and she's in agreement with it. More power to your relationship, though!


Qprime0

\*shrug\* you do you! Be well out there.


their_teammate

My parents are currently “divorced” for the purposes of splitting assets. My mother, as the last remaining active director, is the sole eligible guarantor for the company when it needs to make a loan for a job. Each job is pretty big, especially the most recent one, meaning that if we fail to pay back the loan the bank will seize the company’s assets, and if those aren’t enough my mothers. If she remained married to my father then the bank would be eligible to take his assets as well, since through marriage their assets are considered shared. This is why my mom “divorced” my dad, and he got most of our assets, so that the bank can’t just take everything should things go horribly wrong. It’s risk management, and it doesn’t really affect how our family operates. Nothing really changed except her last name went back to her maiden name and the bank can’t take all our shit.


Qprime0

>This is why my mom “divorced” my dad, and he got most of our assets, so that the bank can’t just take everything should things go horribly wrong. It’s risk management, and it doesn’t really affect how our family operates. Nothing really changed except her last name went back to her maiden name and the bank can’t take all our shit. yeah... you should probably avoid contracts where assets needed for personally survival get listed as collateral. Luxury goods? maybe. Anything and everything purchased under the auspices of the the company? for sure. The literal shirt off your back and roof over your head? no. do not sign on the line. Kick, scream, get representation, find another bank, whatever you have to do, some billionaire bending over the economy and unwittingly tanking your business does NOT mean you lose your house. EVER. should be law, but sadly isn't.


NightWolfYT

That’s how my fiancée/“wife” are too. The ceremony would just be a formality at this point.


morganrbvn

understandable, waiting to get my masters before i think about proposing.


Deus_Ultima

yep, her BAR exams was the big milestone to our what's next. Thankfully, she passed, now it's more of a financial and familial matter. I'd hate to leave loose ends. Good luck on your thesis!


morganrbvn

Thanks, congrats to her on the BAR that’s a hard exam.


Deus_Ultima

It was, lol. For both of us, even, lmao. Thanks, btw.


Klokinator

>Need stable finances and whatnot. Well little millennial/zoomer... you're fucked lmao. Gonna be waiting a WHILE.


Deus_Ultima

ikr, I've got a long road ahead of me. Meanwhile, she's a lawyer 🤣 like bruh, guess I won't be doing game dev anytime soon, gotta use my civil service instead 🤣


KevinAcommon_Name

Good choice


their_teammate

Relationship goals. Understanding that emotional and financial stability is important when making life decisions, while not ignoring your own feelings or shutting down your partner’s.


rhaphazard

It's not the lack of finances that causes friction, but the mismatch of values. If you are both in alignment with earning, saving, investing, and spending money, then the amount you have won't really matter in the long run. If those values mismatch, no amount of wealth will save your relationship.


KingOfNoth

So you've been together since 15?


Deus_Ultima

14, Grade 8 IIRC. As embarassing as it is to admit but, I asked her out through text lmao


KingOfNoth

Wow That's cool. Sometimes I wish I liked someone from such a young age Also, there are more embarrassing ways than text, lol


Futureban

Do you need a contract to keep your relationships going?


Zealousideal-Buyer-7

no marriage suppose to be for people who love each other to be together till death do we part


Zealousideal-Buyer-7

gg


mashonem

Courtship sucks tho 😔


[deleted]

tbh. its so worth it. i didnt do it with my current gf and we're in the middle of breaking things off. a lil messy edit- was gonna delete this comment but i read kevlar kids and hes right. i wouldve rather tried all this, failed and experienced something rather than just try to protect myself. i dont think its black or white to go for it or not, but more than likely you should go for it. better to have tried then to always wonder. such is life


Zealousideal-Buyer-7

i see sadly many dont want that type of advice but instead rather risk getting their heart broken COUNTLESS times instead of guarding it and being patience we got thousands wishing they never met that type of guy but sadly does that exact same thing


the_kevlar_kid

Whoa whoa whoa. Am I the only one here who just thinks this whole line of thought is .. off base? Waiting around for the perfect time to ask someone out or start a relationship is crazy. There is never a perfect time. Sometimes you just have to go for it. These things don't always work out but that's dating, that's life. It's messy and hard and imperfect. But not asking, waiting too long, that happens to a lot of men. Women too! I have a half dozen exs and I'm glad for all of them, even the ones that ended badly. I learned from all those experiences and became a better person too. Better to have loved and lost than never to have loved at all.


Hange11037

It’s still better to have at least given it enough time and thought to know that the person is actually someone you want to commit to a relationship with and that you are in the right position in life to be in one. I agree that just putting it off and waiting forever is going to make you feel that you wasted your time later on but it’s better to give a relationship the time it needs to develop naturally than to rush into it and then realize you didn’t know what you were getting into.


vins_is_back

Agree :)


RantWyrm

You’re not the only one. It IS better to have loved and lost than never to have loved at all. Especially when some people take things incredibly slowly, convince themselves they love someone they don’t completely know since they never became that close then end up hurt just the same but spent years of their life in the process.


CrazyBread92

This guy fucks. Hes got a half dozen of them :D


CrystalProgrammer

Bruh its anime_irl. Mostly weebs and teens with little to no relationship experience. What do you expect?


the_kevlar_kid

All the more reason to offer some irl advice


dreamcrusher225

EDIT: better to have nutted and lost than never to have nutted at all FIFY


BlackAmano365

I suppose it depends on the case. I believe it's important to make sure if it's suitable to have a relationship in a specific time (If you work, study, or have a lot of stuff to work on, you have to think if you can provide the time a functional relationship needs). But also, waiting for that person to get "ready" for a relationship is also tricky as you can't really quantify how much time "ready" means, & you could just be wasting time that could be invested in other things (things as meeting more potential partners).


Beneficial_Muffin_30

What is the anime


akumacoon

"The greatest demon lord is reborn as a typical nobody"


Zubat_Breeder

This! My ex and I started dating as soon as we met. It lasted 4 years total- about 3 and a half years longer than it should have tbh. My current SO and I have been close friends for the same amount of time. Only been dating for 6 months, but it's the most secure and stable relationship I've ever had.


Zealousideal-Buyer-7

congrats somebody took heed to sound wisdom instead of jumping the gun


mashonem

The problem is that people are under no obligation to follow through with this. Not only that but people often use this line as a means of keeping you on the hook while having no intention of anything deeper If someone really wants you, they’ll make time for you. Realizing this when believing the “I don’t have time for you right now” sentiment was a difficult pill to swallow


redcalcium

Isn't this what they called "friend zoning"?


banana_taco_pan

Pssh I've been on the end they never got their shit together so they'll never ask me out. Somewhat waited 10 years for one. To this day from what I last heard he's still trying to make it big.


cumquistador6969

It sounds neat, but in practice you're just doing the friendzone but with some level of self awareness. Think about this; you're friends with someone, but you *really* want to be more than friends, which they know. There's an implication things will change, but when? Who knows. In the meantime, your feelings could change, their feelings could change, either of your life situations could change, or "the meantime" could stretch out indefinitely. I mean do you *really* want to get rejected after being led on for 11 months, *and* maybe have it trash a friendship, instead of just getting rejected right now? I think it works out if you have the attitude that ya'll are just going to be friends forever and the relationship is never coming, but personally I'll just stick to getting rejected or not. Plus decisiveness is hot.


swaags

Tinder date yesterday pulled this exact thing on me. She Seemed pretty genuine about it too. This makes me think about it in slightly better light


betweenboundary

She then followed up by muttering about raping him into submission and leaving him no choice but to be with her before he was rescued by a female friend who insists on him both having a haram and being a part of it


Olaf_jonanas

"I like Emilia"


PM_ME_DMS

NOOOOOOOOOOOOOOOOO


YI3gaming

Every day in the life of harem protagonist Also sauce ?


Chase_Tokonta

{The Shittiest Demon Lord is Reborn as a Typical Nobody}


IDKXOXowo

I don't think shittiest was there


Chase_Tokonta

I was just trolling because the newest episode was shit. The real sauce is: {The Greatest Demon Lord is Reborn as a Typical Nobody}


Dallenforth

You're watching generic harem Isekai #62. You're not allowed to complain about quality while eating trash.


worldrapper

Mmmm trashy isekai my favorit let me guess he is already more powerful then god ?


eletricsaberman

So basically he already was, but wanted a normal life so he reincarnated himself into the future as "average", but the average changed so he's still super strong The feeling you're thinking of is pretty spot on tho. Just watch misfit at demon king academy


worldrapper

Daring today aren't we Joles asade thats the 5th one out of 100 that i know about with reincarnation so its a little special i guess


Sidarthus

There are much more with the exact same premise in manga tho. Specifically korean manhua's. Japanese manga is basically the only thing that gets adapted though so it seems less common than it actually is.


LOTRfreak101

And most of the korean stuff is actually good


asapabri

Misfit of Demon King Academy was fun asl to watch tho


herpofool

Yeet an entire castle


nikelreganov

Anos, what a man you are


Dane-nii

Thank you for defying anime logic for our sake.


Realistic_Ad_3840

Loved how op that guy was🍞


uzzi1000

Shame the manga was canceled due to artist’s health. I’m all for health>work but it’s still a shame.


asapabri

But the og is a LN, right?


ChesterDaMolester

So it’s like the one where the girl wants to be average in her next life but there’s like some really powerful monsters that raises the average? Smh anime mc’s need to learn about median


KingdomsSword

You are thinking of Didn't I Say to Make My Abilities Average in My Next Life. Yeah the MC dies saving a child who turns out to be key to advancing humanity into the next age, and some interdimensional being reincarnated her as a reward. She wanted to be a normal person with normal skill relative to the people in that world, but the being took the dragon race into account when they gave her her abilities, and that kinda messed things up a bit. Hilarity ensues.


unknownman0001

Don't even approach me if you can't beat your descendants using just your heartbeat.


hasadiga42

Or strongest Sage with the weakest crest


eletricsaberman

Nah that one wasn't good. I mean, i still watched it, but it wasn't good


ArtisticTale8152

Ngl i love those shitty op mc isekais… they are just a great thing to watch at 1 am while trying to sleep


worldrapper

I know right isekais are my guilty Pleasure anime that and heram


zukos_honor

When I've dined on the gold standard of trashy that is misfit of demon king academy, I should absolutely be able to judge


rickartz

What? Misfit as golden trash? But it's a masterpiece..!? It does check some boxes. For future references, could I ask you to define trashy anime? I also enjoy some trash from time to time, but apparently it could be difficult to distinguish great trash, with good anime.


SendInTheNextWave

Misfit is great because he's not even pretending to be normal. No fake humility, no real self insert shit. Ludicrous power combined with confidence and charisma. It turns the obviously one sided fights from "oh boy, here we go again" to "you don't know who you just messed with!" It's to trashy Isekai power fantasies what OPM was to superhero stories.


DrMobius0

> It's to trashy Isekai power fantasies what OPM was to superhero stories. Except the part where there's not a hint of irony. What makes Misfit fun is that it just doesn't give a fuck.


BadLuckBen

Misfit is just throwing out some ridiculous shit, but is playing it all straight so you can't tell if the comedy is even intended a lot of the time. It's either a genius work of satire, or so bad it's good.


butrejp

almost no trashy isekai power fantasy takes itself seriously anymore tbh


zukos_honor

Trashy, at least when it comes to shows or movies to me, doesn't necessarily mean it's trash. Trash just means straight up bad right? Like Morbius is trash. Trashy is more like just the direct opposite of classy. Did you watch Tiger King? That's like the definition of gold standard trashy


Gladiator-class

Trashy to me means using a lot of cliches that generally drag down a show--some examples include an OP hero that people constantly underestimate for stupid reasons, harems forming around a protagonist who never shows any romantic or sexual interest in any of them, weird incest overtones, ridiculous power scaling (ie, every new villain effortlessly dunks on the hero, who then gains a new power and utterly stomps them, repeat until the finale), constant fanservice (especially when it feels out of place), obviously invincible protagonist, and so on. These things don't necessarily make a bad show--some shows are good in spite of doing some trashy things and some shows are good partly *because* they do trashy things but it enhances the story rather than detract from it. And of course some shows go so hard that it loops around back into being entertaining. I haven't seen Misfit of Demon King Academy so I can't really comment on it. I'd say the trashiest show I've seen was probably the couple episodes of Kaijo!!! that I watched with a friend. It's a good example of what I meant by some shows looping back to entertaining--a show where someone rubs her nipple mid-fight to get it hard enough to *judo throw* her opponent is dumb as hell but it's also one of the funniest things I've ever seen in an anime.


scykei

That’s actually very well explained for someone who’s never watched the show… it has all the elements of a generic and bland anime, but it somehow manages to pull it off without making it obviously satire. I think it’s a great feat.


Chase_Tokonta

Fair enough.


Josuchi

Is not isekai thou


LOTRfreak101

I've read the first six novels and they're honestly some of the worst i've ever read. It fell marginally above the "I feel personally offended that the author published this thinking that someone may think it's good" line. There were lots of cool things that were in the story, but they were all overshadowed by all of the characters own self loathing. Like, all of the characters hate themselves. And it's something they over come every novel and then somehow seem to regress. Something like 8th son is garbage sure, but there's still a lot of work put into how the political world is set up and noble character actions have consequences and most of it's arcs are at least interesting even if most of the characters are not.


Wittyname0

You think you would've come to the same conclusion after reading like the 3rd book, but you powered thorugh 6


Storm-Johnson

It’s not like they’re making anymore actually good isekai these days


KJBenson

You won’t make it on YouTube with that outlook!


Roboragi

**Shijou Saikyou no Daimaou, Murabito A ni Tensei suru** - ([AL](http://anilist.co/anime/130586 "English: The Greatest Demon Lord Is Reborn as a Typical Nobody"), [A-P](https://www.anime-planet.com/anime/the-greatest-demon-lord-is-reborn-as-a-typical-nobody), [KIT](https://kitsu.io/anime/shijou-saikyou-no-daimaou-murabito-a-ni-tensei-suru "English: The Greatest Demon Lord Is Reborn as a Typical Nobody"), [MAL](http://myanimelist.net/anime/48415)) ^(TV | Status: Releasing | Episodes: 12 | Genres: Action, Ecchi, Fantasy, Romance) ^[Episode 5 airs in 6 days, 19 hours, 16 minutes](https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?iso=20220504T1200) --- ^{anime}, , ]LN[, |VN| | [FAQ](http://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/index) | [/r/](http://www.reddit.com/r/Roboragi/) | [Edit](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/index#wiki_i_made_a_mistake.2C_how_do_i_get_my_comment_reprocessed.3F) | [Mistake?](http://www.reddit.com/r/Roboragi/submit?selftext=true&title=[ISSUE]&text=/r/anime_irl/comments/ud7fqy/anime_irl/i6f5gx4/) | [Source](https://github.com/Nihilate/Roboragi) | [Synonyms](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/synonyms) | [⛓](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/interestinglinks) | [♥](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/thanks)


Deep-Fried_Egg

Good bot.


IDKXOXowo

I expected that much from herem anime with op mc


iiCleanup

In my opinion the first ep was great and the rest is going downhill


Iwasforger03

No no, you had it the first time. After all, he's not Anos Voldigoad.


yoyobillyhere

Just watched it and wtf is this???? The manga was so different it’s insane, the adaptation is shit


Thunder9191133

That's a good anime name actually


adamtheamazing64

Man recognizes he's not in the best place for a relationship at the moment. Be it either other things going on in his life or something within himself. But I love that "for now" part because it hints at a "I have an interest if it's possible later down the line, let's be friends for now and get to know each other better."


Zealousideal-Buyer-7

best way to start instead of IMEDIATELY jumping in wish more people does it this way


Mr_SpecsBear

I wish I did this.


Zealousideal-Buyer-7

well we are makes mistakes but good knew every day you wake up you can always do better


Ozbal42

Well i havent told her i like her, but part of me wasnt comletely sure at the start either. Ive befriended this girl the last 6 months, got to know her better i guess, never "crushed" this hard before. I thought she might know i do, but i figure shes a little autistic too. Yesterday while hanging out, she tells me about this dude shes been "crushing hugely on recently", eyes all lighten up and shit, and he later joined us while waiting for my bus... Seems like a decent guy atleast i guess LMAO Sooo, like, yall got any advice or something my dudes? It doesn't feel good, but i realise from an outside perspective this scenario is pretty hilarious. Just hope i dont regret posting this 🤔


Panicradar

I know this is kind of shitty cause we’ve all been “friend zoned” before but I think this is actually kinda sweet. Instead of keeping things bottled up or leading someone on it was addressed and even followed up with a desire to remain friends if possible.


Zealousideal-Buyer-7

but people hate this for some reason


Panicradar

I mean get why they hate it. It makes them sad no one likes unrequited love.


FrozeItOff

Well, he dodged a 2 ton bomb. If you saw the rest of that scene, she turns psycho immediately after the above frames.


Zealousideal-Buyer-7

but who likes rushed love too? especialy if feelings not mutual


hudgepudge

raises hand?


Zealousideal-Buyer-7

speak now or forever hold ya peace


Panicradar

I mean, hey I agree ruined a friendship this way.


Zealousideal-Buyer-7

wow never knew sad for ya


mashonem

Because it’s often still a form of leading someone on


Zealousideal-Buyer-7

why the heck im getting random upvotes not that i mind?


Panicradar

My guess is one of two things: 1. They agree with your sentiment. 2. They think you were being sarcastic.


MakimaMyBeloved

It is too perfect to the extants that it feels like he's reading from a script. Mind you i haven't watched the show and don't know what kind of guy he is, but a normal person wouldn't have this kind of comeback reserved on back of he's mind.


SurpriseSweet

People hate this ONE simple trick!…


Zealousideal-Buyer-7

what you mean trick?


Ultenth

People that complain about being “friend zoned” are often liars who are “fuck zoning” someone they are pretending to be friends with on the hopes to one day get to fuck them. If they finally feel like that they no longer have even a slim chance at sex, they will often break off all relations with that person they fucked zoned and treat them like shit in the process. Try being actual friends with people next time, and if you can’t handle that and are being “friend zoned” then move on and don’t lie to that person in an attempt to loom around them hoping for an opportunity for them to be vulnerable enough for them to fuck you.


KaitouDoraluxe

💯


D4rkr4in

Wow being straightforward, what a novel concept


GamingCChen

More like anime\_inyourdream


vankata4211

"Anime irl" as if


Khr0N04

It is, if you're the girl


kyotomewmew

Never asked someone out for them to frienzone you? To me it sounds like you haven't asked many people out


vankata4211

The boy frienzoning a girl my dude ....


Zenix_Black_7126

It doesn't happen?


vankata4211

No absolutely never, quantum mechanics forbid it.


Zealousideal-Buyer-7

it can happen but rare as sombody dad coming back to from getting milk


Zealousideal-Buyer-7

which is pretty rare


Zenix_Black_7126

What if I told you that two such cases happened in my experience?


Competitive_Set_478

Take your pills man.


vankata4211

/S


vankata4211

Unless you are purposely trying to whoosh me


Bijour_twa43

Sir, this is Reddit: How is that irl?


NorseWorld

In the girls side i guess.


tomjazzy

Sigma Male grindset


FinancialWin7056

“Well yes, but actually no”


idkdidkkdkdj

This man doing all this just to not even be with the elf girl


Original_Ad4559

I'm just happy to see an interaction where someone actually says how they feel and an actual answer and not a punch to the face or blushing and running away.


[deleted]

Friends with benefits Hell yeah


Pholoxo

I've only seen it once in real life and we were all shocked how mature everyone handled. Last I heard they started going out a year later


Pepemarxx

Irl indeed


theo122gr

Sauce


Deep-Fried_Egg

{The Greatest Demon Lord Is Reborn as a Typical Nobody}


Roboragi

**Shijou Saikyou no Daimaou, Murabito A ni Tensei suru** - ([AL](http://anilist.co/anime/130586 "English: The Greatest Demon Lord Is Reborn as a Typical Nobody"), [A-P](https://www.anime-planet.com/anime/the-greatest-demon-lord-is-reborn-as-a-typical-nobody), [KIT](https://kitsu.io/anime/shijou-saikyou-no-daimaou-murabito-a-ni-tensei-suru "English: The Greatest Demon Lord Is Reborn as a Typical Nobody"), [MAL](http://myanimelist.net/anime/48415)) ^(TV | Status: Releasing | Episodes: 12 | Genres: Action, Ecchi, Fantasy, Romance) ^[Episode 5 airs in 6 days, 11 hours, 29 minutes](https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?iso=20220504T1200) --- ^{anime}, , ]LN[, |VN| | [FAQ](http://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/index) | [/r/](http://www.reddit.com/r/Roboragi/) | [Edit](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/index#wiki_i_made_a_mistake.2C_how_do_i_get_my_comment_reprocessed.3F) | [Mistake?](http://www.reddit.com/r/Roboragi/submit?selftext=true&title=[ISSUE]&text=/r/anime_irl/comments/ud7fqy/anime_irl/i6h0rvh/) | [Source](https://github.com/Nihilate/Roboragi) | [Synonyms](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/synonyms) | [⛓](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/interestinglinks) | [♥](https://www.reddit.com/r/Roboragi/wiki/thanks)


Deep-Fried_Egg

Good bot.


BenBlakeTubeTV

I spy the word “ecchi”


theo122gr

Thanks for your efforts.


lmrtq

Honesty is the best thing cause from there you can decide if you accept the person’s proposal to stay friends or walk away.


moondog__

HE'S TELLING YOU THAT THERE IS A CHANCE!


shy_giu

“I lack emotional stability, I’ll call when I can.” …………No response


F34R-N0-3V1L

The friend zone hurts worse than the rejection


JBHUTT09

Is this the friend zone, though? He's implying they could be in a relationship in the future, just not right now. Isn't the friend zone when one person is outright against a relationship now or in the future?


mashonem

>He's implying they could be in a relationship in the future, just not right now. *A lot* of friend zone propagators use this exact line unfortunately


Zealousideal-Buyer-7

this is how friend zone supposed to be or hell I'm not feeling be in a relationship let's be in a platonic relationship instead


hdkx-weeb

Sorry ma'am I'm on that Sigma Male Grindset


relentless_death

Turning that mindset into a grindset


worldrapper

Like a smooth criminal


UpperPassage5061

Lemme guess, they get married in the source material


doriftobowler

The negotiator


viperx191

Which show is this?


Fulltime_Weeb

The greatest demon lord is reborn as a typical nobody


liblackeye0109

What anime is this


Fulltime_Weeb

The greatest demon lord is reborn as a typical nobody


headphone_freek363

Your favorite martian im in the friend zone intensifies


TheGameBoss980

Same but minus the girl confessing to me


KatomicComicsThe3rd

Funny story, back in middle school my friend liked this girl and while we were walking to class, he said he would go confess to her at that moment. So he went up to her, and spoke to her, but I couldn’t hear them. He came back looking like he fucked up. He said he told her, “I like you, but can we just be friends first” or something like that. Me and my other friend looked at him like he was an idiot. He literally friendzoned himself.


asianyeti

LMAO this is exactly how I met my best friend in high school. We were in Grade 10(?) and she confessed to me, but I was such a mental and emotional wreck at the time I had to turn her down and we became good friends until we graduated. Been 7 years since then, I hope she's doing fine.


Gunslinger_11

Role reversal


anony2469

life would be so much easier if women actually did that


DogToasterNom

I am in the dudes shoes rn so it’s super uncanny to see this on my feed RIGHT after telling someone this exact thing


aceironwhyT

Someone still watches this shit?


Schemes-YT

This legit happened between me and one of my friends.


Onigumo-Shishio

me as fuck "I really dont think im equipped for a romantic relationship right now but i would love to het to know you better!"


brokensilence32

>I love you! Please go out with me! This girl has no chill.


Xemro

Ahhh, the negotiations


Jeuzfgt

Thanks for letting me know new episode is out


KINIIKIO

Which anime is it?


Fulltime_Weeb

The greatest demon lord is reborn as a typical nobody it’s good but the manga is better


SleepyGamer420

HOW THE TURNED TABLES 🤣🤣🤣


ForsythePhD

Which isekai is this?


liblackeye0109

I dont realy now


DrDMango

Their mouths really just went 0 o .


adoseofalex

Wow


Muffintime53

asian parents be like


MelonCollie79

Everyone knows that only happens if you have short hair


MiChan_Aimi

i wish that guy was me hehe


TheGrey_GOD

Is this an anime? If so, sauce?